1 minuutin lukuaika

Tutkitusti tyytyväiset työntekijämme auttavat asiakasyrityksiämme menestymään

Featured Image

Mittaamme vuosittain vuokratyöntekijöidemme tyytyväisyyttä tarjoamalla heille anonyymin foorumin, jonka kautta he voivat kertoa ja arvioida kokemuksiaan työskentelystä meillä ja asiakasyrityksissämme.

Miksi työntekijöidemme tyytyväisyys on meille niin tärkeää? Hyvä työntekijätyytyväisyys on yhtä kuin hyvä asiakaskokemus. Tavoitteemme on luoda pitkäaikaisia työntekijä- ja asiakassuhteita ja arvokkain myyntivalttimme ovat tyytyväiset työntekijämme.

 

Työntekijätyytyväisyyskyselyn tuloksia helmikuussa 2021

Suoritimme viimeisimmän työntekijäkyselyn helmikuussa 2021, jolloin Folkaa työnantajana suositteli peräti huimat 97 % työntekijöistämme! Erityistä kiitosta keräsivät työntekijöidemme yhteyshenkilöt – HR-konsulttimme. HR-konsulttejamme kehuttiin ystävällisiksi ja auttavaisiksi ja työntekijät kokivat saavansa kattavan perehdytyksen sekä tietoa työsuhteeseensa liittyvistä asioista.

 

Miten hyvä työntekijätyytyväisyys johtaa asiakkaidemme menestykseen?

 

1. Tyytyväiset työntekijät sitoutuvat yritykseen

Yrityksen menestys riippuu pitkälti motivoituneista ja osaavista työntekijöistä. Tyytyväiset työntekijät sitoutuvat yritykseen, puhuvat siitä positiiviseen sävyyn ja houkuttelevat mahdollisesti myös uusia osaajia yritykseen.

 

2. Tyytyväinen asiakas motivoi myös työntekijää

Palkitseminen ja työnantajalta saatu hyvä palaute motivoivat työntekijää. Siksi me mm. palkitsemme joka kuukausi kuukauden työntekijän, joka saa lahjakortin ja diplomin lisäksi julkisen palautteen onnistumisistaan.

 

3. Ongelmiin pyritään tarttumaan ajoissa

Pyrimme puuttumaan työpaikalla esiintyviin ongelmatilanteisiin mahdollisimman varhaisessa vaiheessa kehittämämme We Care-varhaisen tuen mallin avulla. Joulukuussa 2021 olemme myös avanneet työntekijöillemme ilmiantokanavan, jonka kautta kuka tahansa voi ilmoituksen työpaikalla kohtaamastaan epäasiallisesta käytöksestä, työpaikkakiusaamisesta tai syrjinnästä. On kaikkien osapuolten ja myös itse yrityksen etu, että epäkohdat tulevat esiin. Mitä paremmin henkilökunta voi, sitä tuottavampaa työskentely on.

 

4. Pyrimme luomaan hyvät lähtökohdat työntekijän menestymiseen

Käytämme paljon aikaa ja vaivaa löytääksemme juuri sen oikea työntekijän jokaiseen avoinna olevaan tehtävään. Haluamme luoda työntekijöillemme sellaiset lähtökohdat, että heillä on parhaat mahdollisuudet menestyä tehtävässään ja sitä kautta tuottaa erinomaista asiakaskokemusta. Työntekijälle on erittäin tärkeää kokea itsensä arvokkaaksi ja tähän myös työntekijätyytyväisyyskyselyillä pyrimme.

-->

Suorarekrytointi – rekrytointia suoraan yritykseen

Suorarekrytointi on yksi yleisimmistä henkilöstövuokraus- ja rekrytointialan tehtävistä ja sillä voidaan rekrytoida yksi tai useampi työntekijä...

Read more

Tutkitusti tyytyväiset työntekijämme auttavat asiakasyrityksiämme menestymään

Mittaamme vuosittain vuokratyöntekijöidemme tyytyväisyyttä tarjoamalla heille anonyymin foorumin, jonka kautta he voivat kertoa ja arvioida...

Read more

Headhunting = suorahaku

 

Headhunting eli suorahaku tarkoittaa parhaan mahdollisen ehdokkaan etsimistä avoimena olevaan johdon, keskijohdon tai asiantuntijatason tehtävään,...

Read more